Dinar playback amb les associacions del Ripollès

Va ser organitzat conjuntament per l'Hospital i les associacions Ripollès Cor, Oncolliga, Donants de Sang, Mifas i Afectats de Fibromiàlgia

27 de març de 2017.- El dissabte dia 27 de març de 2017 va tenir lloc, al Teatre Diagonal de Campdevànol, el primer dinar-playback amb les associacions del Ripollès, organitzat conjuntament per l'Hospital de Campdevànol i les associacions Ripollès Cor, Oncolliga, Donants de Sang, Mifas i Afectats de Fibromiàlgia.

A l'acte hi varen assistir unes 150 persones, tant de diverses associacions com d’altres àmbits. El president del Consell Comarcal i alcalde de Campdevànol, Joan Manso, va donar la benvinguda als assistents i regidors que van participar en aquest esdeveniment, juntament amb els representants de les diferents associacions i de l'Hospital de Campdevànol. Manso va destacar la importància que tenen actes com aquest, per afavorir els contactes i per continuar SUMANT.

La col·laboració entre entitats es va iniciar a la Jornada SUMEM del 2015 i s’ha mantingut fins ara. Pel moment, ja s’han organitzat tres edicions de la Jornada SUMEM i, a més, s’han fet actes com el dinar-playback per potenciar la relació entre les diverses associacions i l’Hospital.

El Casal de la Gent Gran de Torelló va fer el playback amb diferents temes, com ranxeres, el duo dinàmic i cançons dels anys 60 i tradicionals catalanes, que van fer que tots els assistents passessin una bona estona.

Galeria: