Constitució Equip de Comunicació

Es constitueix l'Equip de Comunicació de l'Hospital de Campdevànol
Equip de comunicació Hospital de Campdevànol

L'Hospital de Campdevànol compta amb el seu Equip de Comunicació des del passat 30 de març. La formació d'aquest equip respon a les pautes proposades al Pla de Comunicació de la Institució.

L'Equip de Comunicació es caracteritza per ser transversal, proper, accessible, dinàmic i compromès; està format per personal del propi Hospital i tindrà la responsabilitat de posar en marxa el Pla de Comunicació, d'establir els nous canals comunicatius i les plataformes transversals de transmissió d'informació. Els membres de l'equip són: Josep Canalies, Susanna Corraliza, Gervasi Hostench, Sílvia Molina, Esther Pascual, Glòria Pont, Genís Rivera i Miquel Rovira.

L'Equip comptarà amb l'assessorament de l'agència de comunicació MAPA i de la Fundació Unió Catalana d'Hospitals.