El conseller de Salut, Manel Balcells, visita l'Hospital de Campdevànol i es reuneix amb la direcció i els treballadors

Entre altres coses va assegurar que el centre hospitalari ja forma part de l'Aliança de la C-17

21/10/2023.- El conseller de Salut de la Generalitat, Manel Balcells, va visitar divendres l’Hospital de Campdevànol on, entre altres coses, es va reunir amb els membres del Patronat de la Fundació i l’òrgan directiu, i també amb els treballadors i treballadores de l’hospital i primària. Un dels aspectes a ressaltar és la confirmació del conseller que l’Hospital de Campdevànol ja forma part de l’Aliança de la C17, juntament amb els de Vic, Granollers, Sant Celoni i Mollet i el Clínic de Barcelona, tal com s’havia reivindicat reiteradament des del territori.

La visita va tenir lloc el divendres el migdia, moment en què el conseller Balcells va arribar al centre hospitalari i va ser rebut per la presidenta del Patronat, Dolors Costa, i pel gerent, Joan Grané, entre altres membres de la direcció. Seguidament, es va fer una visita a la zona d’Urgències i l’Àrea de Diagnosi per la Imatge, totes dues ubicades a la planta baixa de l’Hospital.

La trobada amb l’òrgan de govern i l’equip directiu va servir per presentar al conseller el Pla Estratègic 2022-2026, que es va aprovar el passat 27 de setembre i que es donarà a conèixer en les pròximes setmanes. Manel Balcells també va signar el llibre de visites del centre i va rebre un obsequi en forma de llibres de la història de l’Hospital de Campdevànol. La visita va acabar amb una reunió amb treballadors i treballadores, on aquests van traslladar les ganes tirar endavant l’Hospital i de treballar pel seu futur. Per la seva banda, el conseller de Salut va assegurar que el futur del centre sanitari de referència del Ripollès “està assegurat”.