Concurs de fotografia a Instagram en motiu de la Setamana de la Salut Mental

L’objectiu és sensibilitzar a la població en general i promoure el coneixement d'aquestes patologies, així com reduir-ne els estigmes

12/09/2022.- La Fundació Hospital de Campdevànol, en el marc dels actes del Dia de la Salut Mental que es commemora el pròxim 10 d’octubre, ha organitzat un concurs de fotografia d’Instagram, que porta per títol ‘I tu, com visualitzes la salut mental?’. A partir d’aquesta pregunta, els participants podran penjar les seves fotografies amb un títol i una breu explicació, amb el hashtag #FHCSalutMental. L’objectiu és sensibilitzar a la població en general i promoure el coneixement de la salut mental, així com reduir els estigmes que massa sovint suposa tenir una malaltia mental.

Per participar-hi només serà necessari pujar la fotografia amb el hashtag #FHCSalutMental, etiquetar a l’Hospital de Campdevànol, i posar un títol o breu explicació a la fotografia.

La millor foto, que serà escollida per un jurat de professionals sanitaris, serà premiada amb 100 euros i dues entrades per assistir a l’Inspira Festival de la Fundació MAP, que se celebrarà el pròxim 08 d’octubre a Ripoll, i on actuaran grups com Els Catarres, Blaumut o Marcel i Júlia, entre altres.

Totes les fotografies que participin en el concurs també serviran per il·lustrar els actes que es faran a la Fundació Hospital de Campdevànol durant la setmana de la salut mental durant el mes d’octubre.

CONSULTA LES BASES DEL CONCURS