El calendari 2024 de la Fundació Hospital de Campdevànol, amb les fotos guanyadores del Minerva Expressa't

Les tres fotografies més votades, a banda d'il·lustrar el calendari, van ser premiades

15/01/2024.- La Fundació Hospital Campdevànol ja ha estrenat calendari 2024. Com cada any, les imatges que il·lustren cada mes de l'any han estat realitzades pels professionals de la institució, a través del concurs de fotografia Minerva Expressa't, que se celebra des de fa anys. Les dotze fotos que il·lustren el calendari han estat escollides per un jurat, que les ha valorat sota pseudònim i amb una puntuació de l'1 al 12.

Durant el sopar de Nadal es va fer entrega dels premis pels tres primers classificats:

1-Octavi Bosch per "Llum a la foscor"

2-Núria Darné per "Quan sigui verd, aviseu-nos"

3-Carles E. Izquierdo per "Una posta de sol rodona"

Galeria: