Alumnes de l'Escola Salesiana de Ripoll visiten l'Hospital de Campdevànol

Han pogut conèixer de primera mà departaments com radiologia i farmàcia

Alumnes de primer i segon de primària de l’Escola Salesiana de Ripoll han visitat avui dimarts l’Hospital de Campdevànol. Durant tot el matí s’han dividit en grups per poder conèixer de més a prop les instal·lacions del centre sanitari comarcal i els professionals que hi treballen.

Els nens i nenes han visitat diferents departaments com el de radiologia o farmàcia, on se’ls hi ha explicat quina tasca s’hi fa. També han pogut pujar a dalt d’una ambulància i així saber de primera mà, que hi ha en el seu interior.

Per últim, tots els alumnes s’han trobat de nou a la sala d’actes de l’Hospital, on se’ls hi ha projectat l’audiovisual corporatiu que es va fer amb motiu del centenari que se celebrarà l’any que ve, i que explica quins serveis ofereix el centre.

Galeria: