S’entén per reclamació l’expressió escrita dels pacients (o dels seus familiars o entorn en nom seu) amb relació a un acte o procés assistencial dels serveis oferts per l’Hospital de Campdevànol que li ha causat un dany i sobre el qual en demana una reparació. Posar una reclamació implica iniciar un tràmit administratiu i, per tant, entre d’altres, aportar la documentació i informació requerides per poder-la admetre, tramitar correctament i resoldre.
Segons la normativa vigent (Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), el termini màxim per resoldre la reclamació és de tres mesos.
Podeu presentar la reclamació omplint el formulari en paper que trobareu la Unitat d’Atenció Ciutadana (Ubicada a l’entrada hospital, al taulell d’Admissions).
No es gestionaran aquelles reclamacions en les quals no s’identifiqui correctament la persona afectada i, en cas que la presenti una tercera persona, també la persona emissora.

