Vull fer un agraïment, suggeriment o queixa

Tràmits

Inici > Tràmits > Vull fer un agraïment, suggeriment o queixa

En cas que vulgueu fer un agraïment, suggeriment o queixa perquè estigueu en desacord amb els serveis que us oferim i en voleu deixar constància, podeu omplir el formulari següent o bé anar presencialment a la Unitat d’Atenció al Client (Ubicada a l’entrada hospital, al taulell d’Admissions).

Les queixes són mostres de desacord amb algun fet, escrites o verbals, del qual se’n vol deixar constància, però no són tractades com a reclamacions.

No es gestionaran aquelles queixes en les quals no s’identifiqui correctament la persona afectada i, en cas que la presenti una tercera persona, també la persona emissora.

    En compliment del Reglament Europeu de protecció de dades del 25 de maig de 2016:
    Responsable del tractament: Fundació Privada Hospital de Campdevànol
    Finalitat: Les dades personals recollides a través dels formularis o altres canals del web són utilitzades per: Gestionar les consultes o peticions d’informació rebudes. Gestionar les cites o serveis sanitaris sol·licitats. Millorar la qualitat del servei i l’experiència de l’usuari.
    Legitimació: Consentiment de la persona interessada.
    Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal o en els casos necessaris per a la prestació de serveis vinculats al funcionament de la web.
    Temps de conservació de les dades: Les dades es conservaran fins que siguin necessàries d’acord amb la finalitat per a la qual han estat recollides o, si s’escau, durant el temps establert legalment.
    Drets de les persones interessades: Vostè té dret a accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar-ne la portabilitat, oposar-se al tractament i sol·licitar-ne la limitació. Aquests drets es poden exercir enviant un correu electrònic a “Responsable del tractament” de l’avís legal o política de privacitat d’aquest espai web.