Visita del Sr. Francesc Sancho

El dimecres dia 25 de març, el Sr. Francesc Sancho, diputat al Parlament per Convengència i Unió i responsable de temes de salut de la federació, acompanyat per regidors del grup municipal de CiU a l'ajuntament de Campdevànol, va visitar la nostra Institució.

Va ser rebut pel President de la Fundació, Sr. Jaume Vilarrassa, la Vicepresidenta i Alcaldessa de Campdevànol, Sra. Núria López, el Secretari, Sr. Miquel Colomé i membres de l'equip de direcció.

L'acte es va iniciar amb una reunió amb els membres del Patronat i de direcció, on es va manifestar els anhels i projectes que encara queden per fer. Es va continuar amb una visita de les instal·lacions ampliades i reformades de l'Hospital Comarcal, que van estar innaugurades pel la Consellera de Salut, Dra. Marina Geli, el mes de febrer del 2008, essent acompanyat pels membres del Patronat i de la direcció del centre.

Va quedar gratament sorprés del que s'ha realitzat i va encoratjar a tots els professionals de l'Hospital i al seu equip de direcció a seguir amb la tasca feta fins ara.