Participació en una jornada de reflexió sobre bioètica

La Dra. Montserrat Bonamaison, metgessa del PADES, va intervenir a la jornada “Ètica del cuidar i dignitat del pacient”

La Dra. Montserrat Bonamaison, metgessa del PADES, va participar el passat 3 de juny a la jornada “Ètica del cuidar i dignitat del pacient”, organitzada pel CatSalut. L’objectiu de l’acte, que estava centrat en la bioètica, era crear un marc de reflexió en l’àmbit de l’atenció a les persones per col·laborar i ajudar en la presa de decisions, així com ampliar coneixement de les implicacions que comporten les conductes rutinàries dels professionals.

La Dra. Bonamaison va formar part de la taula rodona on es van explicar experiències de la regió sanitària de Girona i va donar a conèixer la tasca desenvolupada a l’Hospital de Campdevànol amb el Comitè d’Ètica Assistencial.