Accèssit a la millor comunicació pels membres de Diagnòstic per Imatge de l’Hospital de Campdevànol

La comunicació "Reducció de la dosi - mama a la projecció lateral de tòrax" presentada per Moisès Adam i Miquel Rovira, membres del servei de Diagnòstic per la imatge de l'Hospital Comarcal de Campdevànol, ha obtingut l'accèssit a la MILLOR COMUNICACIÓ ORAL a les Jornades de Recerca del Baix Empordà i la I Jornada de Recerca de les organitzacions sanitàries de les comarques.

Les jornades es van celebrar el passat dia 7 de maig a l'Hospital de Palamós i el Premi va ser lliurat per l'Acadèmia de Ciències Mediques de Catalunya. Aquestes jornades estan acreditades pel Consell Català de la Formació Mèdica Continuada i l'Associació Catalana d'Infermeria i han estat reconegudes d'interès sanitari per l'Institut d'Estudis de la Salut.